GIVEAWAY: JUBAH DRESS CANTIK BY ARIESCAPE SHOPPE



giveaway jubah dress cantik

Terlebih dahulu, terima kasihla owner AS mengadakan GA yang super awesome mervellous ini. Hadiah yang sangat menarik dan tertarik. Eh sebelum tu dah singgah ke fb AS ni? Cer tekan like dulu, pastu baru tengok gambar-gambar yang AS ada ini. Waaaa...

(nak besarkan klik pada gambar untuk cuci mata ye)


Ini dia..Wall of Fame AS. Ini dress yang dimuatkan dalam Wall of Fame by Aimifiqa. Sebenarnya banyak lagi dress yang cantik dan lawa. Tengok? Cantik tak? ---> Inilah sebab kenapa mengapa dan saya nak sangat dress yang fantastic menarik deBOOM ini. Saya nak dress dari AS ini untuk memperagai ( waa macam model pula) dress ini sempena hari yang gemilang dan special buat diri saya pada 15 Oktober ini. Hari Graduation Day! Yelaa hari special ini kenalah gorgeous kan. Tapi lagi gorgeous kalau pakai dress dari AS ini. Untuk hari my grad ni, tiada baju lagi nak pakai, tu yang termimpi nak join ini, yelaa kalau ada rezeki dapat la dress AS ini kan. Kalau takde pakaila baju raya aidilfitri yang lalu. 

Last but not least...Moga bisnes AS ini maju dan maju dan maju dan sentiasa kehadapan. Dimurahkan rezeki dengan melimpah order2 dari customer dan moga nanti AS ini jadi femes seperti bussiness online yang lain! Moga maju jaya!!! :)